Ser ut som en vandrande bowlingkägla

v 26, 183 dagar av 280 har passerat.

Lillbäsens status:
Verkar vara en framtida fotbollsspelare. Kickar
omkring därinne så man börjar ju undra vad det är frågan om.
Försöker härda den med att spela Metallica och ManUtd-låter
för magen. Då behöver den inte bli chockad när den kommer ut
i världen och får dras med heavy metal och massvis med fotboll ;)

Min status:
Skapligt kvällstrött, hungrig 80% av mitt vakna dygn.
Kanske lite mer lättretlig än annars. (Enligt Tobias)
Förövrigt mår jag galet bra förutom en liten kräksattack på jobbet
igår. Hoppas att det håller i sig!

Nu hejar vi fram Brynäs i slutspelet tycker jag!
Mitt lag har ju semester.






Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis Molle :) Lycka till med allt :)

Postat av: big sis

VIlken jävla fete mage:p

2012-03-23 @ 07:45:40
Postat av: Michelle

Hahaha älskar magen! Gigantisk! :D

2012-03-26 @ 19:37:05
Postat av: Anonym

Vilken fin kalaskul du har fått. Lycka till

Lotta

2012-03-30 @ 14:10:51

Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback