Har fått höra att jag är dålig på att uppdatera

Skyller allt på mitt mycket hektiska liv.
Sommaren står inför dörren och jag har blivit allmänt lat.
Ser bara semestern framför mig.
Tur att det bra är 13 dagar kvar.
:)

Helgen som var spenderades först och främst hos Helena
(min kära arbetskamrat). Vi grillade och snackade om allt
mellan himmel och jord.



På natten agerade jag fyllechaffis åt min kära Tobias som svirade
runt på stan och ville hem.

Lördagen var vi på Elvins dop. Jättemysigt och fint.

Framåt kvällen kom Malin och Johan på grill och spelkväll!
Vi spelade kubb, alias och sist men inte minst Minotarius (legospel)
som Malin förövrigt kicked some ass på!!
Kubben gick väl sådär, vi vann en gång iallafall.
Blir till att ligga i hårdträning inför nästa dejt!
Tack för en galet trevlig lördagkväll med er <3 Ni är för goa båda två.









Söndagen innehöll inte mycket matnyttigt eftersom jag inte har den
blekaste om vad jag pysslade med.
Kan iallafall upplysa er om att from 1/8 har jag fast jobb som
Originalare/Projektledare. Känns jäkligt gött. ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: mallan

Bästa maten, trevligaste sällskapet och roligaste spelen...grym kväll!!! och så jag längtat efter uppdatering =P


Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback