GBG, Helle, Liseberg & METALLICA

Det är måndag och det enda jag har i huvudet är semester.

 

Jobbar till och med onsdag, sedan bär det av mot Göteborg, Helle, Iron Maiden

och Metallica på torsdag! Ska bli helt galet kul!

 

Jag har inte träffat Helle på över ett år, det är skandalöst.

Gud vad jag saknar henne. Kommer förmodligen känns som om det var igår!

Det är tur att man vet vart man har vissa kompisar, att man kan gå utan att

prata och ses på hur länge som helst , men sen när man väl ses så är allt

precis likadant som förr.

 

 

Det är äkta vänskap, en vän som alltid kommer att

betyda lika mycket.

 

__________________________________________________________

 

 

Grabbarna ska på Iron Maiden på fredag och då hänger jag med Helle,

sedan på lördagen blir det Liseberg och söndagen… helgens huvudattraktion

(efter Helle då förstås) METALLICA, THE BIG FOUR med Lisa!

 

Äntligen. Så jäkla mäktigt!

 

En liten fågel viskade i mitt öra att de kommer spela "For Whom The Bell Tolls"

Kommer bli oslagbart. Min favvolåt, och speciellt live!

 

 


Kommentarer
Postat av: mallan

Vill se GBG bilder, genast!

Postat av: mallan

Saknar dig med, och det är lååångt tills vi ses nu =(( massa pussar!

2011-07-17 @ 12:27:21
URL: http://malinastyle.blogg.se/

Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback