Milano var the greatest.

Milano 22/4 - 25/4.
Jag och Elin hade det hur bra som helst i Milano. Vi stötte inte på något som helst
bekymmer förutom när min väska gick sönder och jag fick bära skiten sista dagen
tills vi hittade en marknad som sålde väskor.
Ny väska=20euro! KATCHIING!
Spårvagn, tunnelbana och flygbussar gick klockrent och vi åkte inte fel en enda gång.
Shoppingen var guld och vi hittade rätt mycket ;)
Vinet var gott och PIZZAN också.
Jag kommer att skriva en redogörelse ikväll och lägga upp en jädra massa bilder.
Tack Elin för att du förgyllde min påskhelg och
gjorde den till världens bästa någonsin!
Finns här för dig hjärtat <3 I både vått och torrt.

Kommentarer
Postat av: mallan

Sjukt nyfiken på bilderna =) ses på lunchen!

Postat av: elin

love you <3

2011-04-28 @ 09:17:28
URL: http://elinviktoria.wordpress.com

Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback