Helgen

I fredags köpte jag och Tobias med oss lite kinamat hem,
sedan somnade jag på soffan i två timmar. Vi var helt slut
båda två så det blev ingen direkt händelserik fredag.

I lördags kom E & P, (Elin och Patric) och Lukas hit och vi
grillade lite rådjurskött och åt massa götta.

Blev ett plumplir sen monopol (världens kanske äldsta)
som BARA skapar osämja mellan i princip alla, så jag
förstår inte varför vi jämt envisas om att spela det...

Sen blev det legospel kl halv tre på natten och klockan
tre avslutade vi med "den försvunna diamanten".
Sen men trevlig kväll! Den tackar jag för!

Tackar dock inte grannen som tydligen var tvungen att
såga ner halva jordens skog med motorsåg morgonen därpå..

Här kommer lite bilder



Elin var pepp som vanligt!




<3




Tobbe och Lukas.
Notera att pokalen har fått platsen mitt på vardagsrumsbordet.
Otippat!



Foppa Tribute Vandringspris!








Trötta efter grillningen!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Mysssskväll =) härligt att se pokalen på plats!


Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback