Röstnings-resultat.

Nu ska vi se här... Endel lade sin röst på 2 olika pga färg eller frisyr så jag har räknat med alla.

På delad 3e plats med 1 röst var har vi:



Bild nr 6.                     Bild nr 4.


På andra plats med hela 5 röster är:



Den rockigare varianten.


Och på första plats med 7 röster har vi, (trumvirvel):



En kortare mer naturlig frisyr!!!


Men, jag vet fortfarande inte riktigt hur jag ska göra.
Har iallafall bestämt mig för att börja spara ut sidorna. (God help me)
Men alla jag pratar med tycker jag passar i att vara jätte ljusblond.
Men det kan ju vara roligt med någon slags förändring =)

Så vi får se vad jag och Johanna hittar på imorgon!
DVS. IMORGON får ni se resultatet.

Spänningen är oliiidlig!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Väntar och ser fram emot resultatet!

2010-09-01 @ 15:25:30

Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback