Pyssel

Jag och Frida pysslade i måndags.. lite spontant sådär!
Var på hobbyaffären i säkert en timme. Då vi insåg att parkerings-
biljetten gick ut en kvart tidigare. Då blev det lite brådis!
Hur som helst så knåpade vi ihop 2 armband var. Det var lite dåligt
utbud på berlocker och hängen så mina blev inte så jätteavancerade.
Men det var lite roligt iallafall att sitta och pyssla ihop allt från scratch.
Lite tänger och avbitare bara så!

Hur som..

Här kommer mina 2 verk! Hjärtan i båda 2. Men nu har vi köpt lite nytt
på tradera så det blir lite roligare nästa gång!



Kommentarer
Postat av: Josefine

ÅÅÅH, dug vilka fina! Jag vill ocksåå pyssla!!! Det måste jag införa bland tjejerna!! Hehe! Superfina!

Postat av: sis

DU kan säkert göra ngn fin till din syster som inte har tid med sån lyx som att pyssla..

2010-09-15 @ 21:13:15
Postat av: Mallan

De svarta gilla jag =))

2010-09-16 @ 18:00:41
URL: http://malinastyle.blogg.se/

Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback