Onsdag

Dagen började inte bra.. Drömde sjukt jobbiga drömmar inatt.  Då är man glad att man vaknar upp. Dock drygt när man somnar om och fortsätter på samma dröm igen.

I måndags jobbade jag 13 timmars-pass på Precis Reklam i Gävle. Tidningsproduktion, företagsbladet. Det var trevligt att träffa alla igen och jobba med det jag vill göra. Och igår jobbade jag på terminalen på FLB med Jill. Gick bra det med, kul att umgås lite även om det är på jobbet. Har kikat efter jobb idag men det ser inte så ljust ut just nu.

Imorgon ska jag till Johanna och    
för att färga och klippa håret. För seriöst. Som jag ser ut nu! Fy, jag trivs inte.
Jag ska iallafall försöka få bort den svarta slingan. Det kommer ju ta ett tag men någongång måste jag ta tag i det.

Återkommer med en sammanställning av röstningen.

Kommentarer

Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback