Kapten Filling

Hej, nu var det längesen igen.
Jag jobbar och står i.. Renoverar lite faktiskt, tro det eller ej.
Såhär ser jag ut efter en dag på jobbet...



Imorse var det kallt ute så jag inveg fillingarna! Varmt och gött i brallan!
Visst är dom charmiga... Haha jag MÅSTE köpa nya. Jag vet.



Igår träffade jag Mikkis och Leo, det var för länge sedan så vi fick prata
av oss lite. Annars har det varit ganska lugnt. Kastar upp lite bilder som
får tala för vad jag pysslat med..





Och ja... det är ett manchester united monopol!
Blev suris på Tobias eftersom jag inte fick ge elin typ 748 mille istället
för 750.. Så jag åkte ur spelet.

Har köpt kängor förresten!!!
Äntligen skor i storlek 34 som ser normala ut!
Letat överallt. Tack Skohuset.. för att jag slipper frysa om fossingarna
en till vinter här i norrland! Vad tycks?



Ligger i soffan och har ont i kroppen och tvingar mig själv att se idol.
Och nu tar laddningen slut i datorn så jag måste sträcka mig efter
sladden, Gud vad jobbigt.

Imorgon gäller det. Lycka till mamma <3 Tänker på dig.




Kommentarer
Postat av: Mallan

Snyggt med små fötter =)

Postat av: Anonym

DE MONOPOLET VILL JAG HAA !!! :)) :oo <333

2010-12-06 @ 17:36:12

Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback