Helgen

Har haft en hel-lugn helg.
Varit till Valbo en sväng & grillat och kollat på premier league fotbollen.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer för tillfället, det har inte hänt så
mycket värt att nämna.

I veckan ska jag och Frida ha en pysseldag! Det ska bli kul. Låter som
om vi ska ha typ nån sy-grupp eller virk-kurs eller nåt tillsammans,
jag och tant Frida =) haha. Men vi ska pyssla lite, göra egna örhängen
och lite annat smått och gott. Kanske dyker det upp några bilder på
resultaten..

Förövrigt är mus-situationen ur världen. Tror jag. Har inte hört något
eller sett något sedan jag la ut gift och vi fick en i fällan.
Peppar peppar!

Ikväll ska vi fortsätta se en film som vi började se igårkväll..
The Bounty Hunter! Den är bra änsålänge.
Så se den om ni får chansen.




Kommentarer

Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback