FOBI





Den här äckliga jäveln störde lugnet på min och Jills lilla mysrast på FLB
i tisdags... Helt ärligt. Den var 5 cm i diameter! Och jag gick inte så nära
som det ser ut på fotot... Jag hade full zoom och stod en bit ifrån .
Den är ju till och med hårig och tjocka ben har den också. Den satt på
cementen på på huset.

Jag kanske är larvig, men det kryper på hela min kropp när jag ser en
spindel och jag vågar inte ens döda dom. Blir äcklad i hela kroppen när
det knastrar till. Tur jag har en karl som tar hand om dom åt mig.


Kommentarer
Postat av: Mallan

läskigt!!! =) jag jobbar på Medialect. Vi genomför marknadskartläggningar mot företag. Man jobbar med att man ringer typ en produktionschef på kanske ett livsmedelsföretag och ställer frågor om investeringar och dylikt. Ring Mikael Ullström på måndag och kolla läget vetja! 026-181900

Postat av: Mallan

Läskigt! =) jag jobbar på medialect som säljare. Men vi har en till avdelning som sök intervjuare typ heeela tiden. Man ringer företag via telefon med datastöd och ställer ett visst antal frågor till te.x en produktionschef. Ring på måndag vetja och sök Mikael Ullström 026-181900

2010-09-03 @ 19:17:03
URL: http://malinastyle.blogg.se/
Postat av: Mallan

Men va fasen...trodde inte första kommentaren gick fram...haha!!!

2010-09-03 @ 19:17:48
URL: http://malinastyle.blogg.se/

Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback