Nystart.

Det är många som nystartar nu, på många olika sätt.
Var starka. Ta hand om ER. Jag finns här. Jag vet hur det känns.

Själv nystartar jag bloggen. Raderade alla gamla inlägg och slängde in en rosa design (?!)

För tillfället är jag arbetslös och söker jobb.
Jag har jobbat på FLB större delen av sommaren och större delen av sommarvädret har jag missat.

Den här veckan har huset varit fyllt av både rörmokare och sotare.
Här borras bergvärme, men de är klara för veckan så imorgon kan jag ta tag i städningen. Det blir lite lätt smutsigt.
Pappa och Karin kommer och hälsar på imorgon, de har inte sett huset än så det ska bli trevligt.
Annars händer det inget jätte sensationellt för tillfället.

Jag och Tobias var på Sonisphere i STHLM och vi stod längst fram på Iron Maiden! GRRRYMT!
Det pissregnade hela dagen så vi var dyngsura. Tobias satt naken i bilen hem, och jag halvnaken.
Rock n Roll. Men förra året var faktiskt mycket roligare.




Jag, Elin och Nathalie hade tjejmys när grabbarna invigde Premier League starten i lördags.
Helt galen fest, kinky battle, charader, kortspel, tavelmålning!






På återseende.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klart att de va roligare förra året, då var ju ja med ;P Fint de blev med rosa också.. de gillas av mig!! <3

2010-08-19 @ 19:51:19
Postat av: syster

vad roligt att du börjar om:) När ska du designa om min bloggsida då?? (A)

2010-08-19 @ 23:44:43
Postat av: Anonym

Steve undrar om du är preg än?

2010-08-20 @ 09:17:16
Postat av: nattapatta

uppdateringen då? älskar att du har börjat igen! gogogo

2010-08-21 @ 17:46:49

Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback