HJÄLP MIG TACK.

Nu är det dags för en liten omröstning
Jag vill ha förändring. Men vet inte hur. Är lite feg också.

Frågan är: Hur ska jag ha mitt hår?

Regler: Jag kommer ladda upp några bilder från min nuvarande look och mina tidigare färger och frisyrer.
Sen är det upp till er att rösta.
Bilderna kommer att vara numrerade och ni får alltså skriva vilket nummer ni röstar på, och en motivering till varför.

Understood? BRA TACK.

=)

Bild 1:



Beskrivning.
Ungefär som jag har håret nu. riktigt kort på båda sidorna som syns när jag har det uppsatt osv. Väldigt blondt och med en svart och en röd slinga på högersidan bak. Snelugg och mycket uppklippt. (nu har jag bara en svart slinga)


Bild 2:



Beskrivning.
Håret lite längre än ner till axlarna. Fortfarande uppklippt med en lite
längre snelugg. Färgen mer lik min ordinarie. Dvs inte riktigt lika vitblond
lite mer ljusbrun/blond.


Bild 3:



Beskrivning.
Hela håret ljust blondt med rak lugg och uppklippt.


Bild 4:



Beskrivning.
Guldbrunt med ljusare slingor. Långt, lite uppklippt. Även där en snelugg
som inte syns på bilden.


Bild 5:



Beskrivning.
Först och främst måste jag säga, HERREGUD MIN SKAPARE! Notera att
det här är väldigt väldigt längesedan. 1an på gymnasiet skulle jag tro.
Brunt hår, lite uppklippt men fortfarande långa längder. Inte det blonda
i luggen som ni kanske förstår. Nu syftar vi mer på färgen.


Bild 6:



Beskrivning.
Ljusbrunt med blonda slingor, hela håret i samma längd förutom luggen.
Ps. Det här var nog i 7an eller 8an.



Bild 7:




Beskrivning.
7an skulle jag tro. Min ordinarie hårfärg.



Tjaa det var en salig blandning av både gamla och nya bilder. Sådär har jag sett ut genom tiderna förstår ni. HUVVALIGEN!! Men men. Har ni nått helt nytt att komma med, (förutom att jag ska bli rödhårig) så är ni hjärtligt välkomna att skriva det också.

Seså, Rösta nu =)

Kommentarer
Postat av: Syster

Bild nr 2 eller 4.. Det ser mer naturligt ut än det vitblonda.. mkt fint till hösten o va lite mörkare också.. eftersom vi går mot mörkare tider. seså fixa de nu;) du kan ju annars färga håret rött:p haha bara för att du skrev så därnere:p

2010-08-25 @ 10:56:40
Postat av: Bild Nr2 !!!!!

Riktigt riktigt snyggt på 2;an, som klippt o skuret för dig ;-)

Både färg o längd passar dig o lagom busigt.

Så jag röstar o hoppas på de.

Lycka till (vilken frisör går du hos....för du är alltid snygg i håret)

Kram Karina

2010-08-25 @ 11:15:52
Postat av: Johanna

Jag tycker ett eller två :) annars har jag en annan idé oxå.. lite som jag tänker göra med mitt hår till hösten.. ha det blont men färga dit en utväxt och lite mörkare slngor under.. så det blir lite mer naturligt men ändå inte tråkigt...

Postat av: Jimpa

Nr 1 eller 2 :) du är ju rocker så ettan passar ju din stil, men tvåan är väl mer seriös med endå fin om man säger så.

2010-08-25 @ 11:29:59
Postat av: Helena

Nr 1! Du kan ju inte gå tillbaka i tiden!!

2010-08-25 @ 12:02:23
Postat av: Helen

Gillar de gamla bilder, sjuuuuuuuuuukt länge sedan! Vi tog en hel del cam bilder på den tiden HAHA. Har inte lagt min röst ännu, ska tänka lite... Men du passar fan i det mesta snygging! återkommer om min röst

2010-08-25 @ 14:26:54
Postat av: Sandra

helt klart bild 2, med både färg å frisyr :)

2010-08-25 @ 19:35:39
Postat av: natta!

bild nr 1 :D

2010-08-25 @ 22:27:40
Postat av: Jenka

Jag älskar cam-bilderna!

Jag röstar på 1, you rooock!

2010-08-25 @ 22:51:26
Postat av: grippe

shiiiiiiit molli, det var fan svårt ;) haha du är ju cool i allt! du är skitsöt på de äldre bilderna, men coolare på de första!



du passar i den rockiga frisyren på 1a bilden asbra, jag röstar på den ! men färgen på nr 6 är med grym !

2010-08-26 @ 08:26:02
Postat av: Michelle

Du passar i allt men om jag ska välja väljer jag nr 2! Kram kusin

2010-08-26 @ 10:13:01
Postat av: Hemligheternas man

Nr 2 röstar jag på och hoppas det blir :D

2010-08-29 @ 10:22:36
Postat av: Julia

BILD 2

2010-09-01 @ 18:11:58

Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback