A-R-B-E-T-S-L-Ö-S

Jajjamensan, det är jag det.

Sökt 2 jobb idag.
Grafisk kommunikatör och ett annat jobb inom Sociala medier och PR.

Väntar ivrigt efter svar från Söderhamn.
Men jag vet fler som sökt där och ingen har fått något svar än, så det är lite tröstande.
Men dom kontaktade ju mig, det var ju inte jag som sökte från början.
Så jag HOPPAS innerligt att dom fortfarande vill ha mig. Det vore GULD!

Förra veckan sökte jag ett jobb som truckförare/lager/orderplockare.

Fasen vad svårt det ska vara med allt. Imorgon ska jag bege mig till AMS
och se om jag kan få ut någon alfakassa. Nu är jag iallafall över 20.

Idag är det fullt hus ute på gården.. men jag börjar undra om dom ens har börjat borra för det låter då inge värst vidare högt.

Uppe med tuppen idag, steg upp kl jävligt tidigt , körde Linnea till 6års och sen när jag kom hem strax före halv nio var det fullt hus här.

Någon som har något tips eller jobb åt mig? Isåfall. LET ME KNOW!

Tjingtjing från mig och en trogen vän från Kolmården, Östergötland.





Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej gumman!

Ja det viruset hade jag också + Security suite jag kunde inte ens komma in i felsäkert läge men nu har min kära polare ifrån IT programmet fixat det åt mig så nu funkar den super bra igen :)

Kram kram


Skriv gärna en liten rad!

Vad heter du?
Blogg?

Mailadress?

Jag hittar dig på?

Kommentera här, tack!

Trackback